Prajitura glazurata

retete dulciuri
 Ingrediente:

- un iaurt de 140 g
- 3 oua
- un pahar ulei de floarea soarelui (luati ca masura paharul de iaurt)
- 2 pahare cu zahar
- 3 pahare faina
- 2 lingurite praf de copt

Mod de preparare:

- intr-un castron se pune iaurtul, uleiul si zaharul, se mixeaza cu un mixer, se adauga ouale si apoi faina si se amesteca pana devine omogena, iar la sfarsit se adauga praful de copt.


 - intr-o tava de cuptor eu am avut tava ocupata si am facut intr-un vas rotund pe care l-am uns cu ulei si l-am tapetat cu pesmet se pune compozitia si se baga la cuptorul preincalzit la 180 g pentru 30-35 min




Glazura de ciocolata

- 50 g unt
- 100 g cacao
- un praf de sare
- 80 ml lapte
- o lingurita si jumatate de esenta de vanilie
- 350 g zahar pudra

Mod de preparare:

- se dizolva intr-o oala pe foc mic zaharul pudra si praful de cacao in 80 ml apa - se mesteca continuu. Apoi se ia de pe aragaz si se adauga sarea, vanilia si laptele. Untul se topeste la microunde sau intr-o tigaie si se adauga in compozitie.


retete dulciuri

- se glazureaza inainte sau dupa taiere, cum doriti

retete dulciuri

prajitura glazurata

prajitura glazurata

prajitura glazurata

prajitura glazurata

prajitura glazurata
Pofta buna!

Comentarii